לוקחים בצק שאוהבים מגלגלים פנימה אצבעות קינדר אני שמתי אחת אבל בכיף אפשר להוסיף שתי יחידות. מסדרים בתבנית אם אין תבנית כמו בסרטון פשוט תסדרו מאפים אחד ליד השני בתבנית משותפת גדולה.
אם בא לכם מתכון לבצק שאני מכינה איתו הוא כתוב למטה
מצרכים ל 16 יח’:
קמח: 500 גרם
שמרים יבשים: 11 גרם (33 גרם אם משתמשים בשמרים טריים)
ביצים 2 יחידות
סוכר: 90 גר
סוכר אינוורטי או דבש: 20 גר
מלח: 1/4 כפית
חמאה מומסת (בטמפרטורת החדר): 120 גרם
חלב: 220 גר
מחית וניל: 1 כפית
למילוי: 16 אצבעות קינדר
אופן הכנה:
1. בקערת מיקסר עם וו לישה שמים את כל החומרים (מלבד החמאה) – קמח, שמרים, ביצים, סוכר, סוכר וניל, מלח וחלב (משאירים בצד חמאה).
2. לשים במהירות בינונית עד שהבצק מגבש ומתחילים להוסיף בהדרגה את החמאה מומסת(חשוב מאוד שלא תהיה חמה) – אחרי הוספת החמאה לשים את הבצק 15-20 דקות.
3. מעבירים לקערה ומכסים בניילון נצמד. מתפיחים עד שהבצק מכפיל את נפחו כשעה – שעה וחצי.
4. מחלקים את הבצק ליחידות של 60-65 גרם.
5. מרדדים כל יחידה לעלה מלבני, בחצי אחד חורצים פסים דקים. בחצי השני אפשר למרוח ממרח שאוהבים או לעשות כמו שאני עשיתי ולגלגל אצבעות קינדר.
6. מסדרים בתבנית אפיה ומתפיחים להכפלת נפח כשעה בימים קרים יכול לקחת יותר זמן.
7. לאחר התפחה מורחים ביצה ואופים לחמניות כ25-35 דק ב170 מעלות.
8. לאחר האפייה מורחים סירופ סוכר. ונהנים!