לפני מספר חודשים ראיתי ברשת את הטרנד החדש שנקרא cake to go
הטרנד הגיע בהמשך לעוגות בנטו, אך הפעם העוגות עוד יותר קטנות ועושים אותן בכוסות קפה חד פעמיות.
אהבתי את הרעיון והחלטתי לעשות מתכון של עוגת גזר….כמו שאתם מבינים לקח זמן עד שזה יצא לפועל, אבל הנה סוף סוף המתכון עולה

מצרכים:
ביצים 2 יח
שמן קנולה (ללא ריח) – 110 גר
סוכר לבן 100 גר
סוכר חום 100 גר
שמנת 38% – 50 גר
מחית וניל – כפית 1
קמח 170 גר
אבקת אפיה – כפית 1
סודה – חצי כפית
קינמון – כפית 1
קורט מלח
גזר מגורד – 150 גר
פקאן קלוי – 60 גר
קרם:
גבינת שמנת – 130 גר
שמנת 38% – 280 גר
שמנת חמוצה – 200 גר
מחית וניל – כפית 1
גרידת תפוז – מתפוז 1
אבקת סוכר – 80 גר

אופן הכנה:
1. מחממים תנור ל170 מעלות
2. בקערה שמים ביצים, סוכר, שמן, שמנת, מחית וניל, סוכרים. טורפים עם מטרפה
3. מוסיפים את כל החומרים היבשים ומערבבים לבצק אחיד
4. לאחר מכן שמים תוספות גזר מגורת ופקאנים קלויים
5. מעבירים את כל המסה לתבנית 20×20 ס"מ ואופים כ30 דק
6. מצננים בטמפרטורת החדר וקורצים עיגולים בגודל הכוסות שלנו.
הכנת קרם:
7. את כל החומרים שמים בקערה ומקציפים לקרם מרקם קצת יותר יציב מיוגורט
הרכבה:
8. את הכוסות מרכיבים שכבת קרם- שכבת עוגה- קרם- עוגה – קרם- עוגה ומיישרים עם קרם.
הקרם הזה פחות מתאים לזילוף לכן אם רוצים לזלף קישוטים עדיף להשתמש בקרם אחר (גנאש מוקצף, קרם צ'יז, קרם מסקרפונה)
מעבירים למקרר למספר שעות להתייצבות ואפשר לאכול או להביא מתנה למישהו ☺️

הערות:
– אצלי יצא 6 כוסות סה"כ, בכללי יהיה תלוי בגודל הכוס שתבחר.
– אם אופים את העוגה בתבנית 20×20 העיגולים יוצאים גבוהים ואז חותכים אותם לחצי
-ניתן לאפות על מגש תנור לשטח את המסה ככה לא תצטרכו לחתוך כי העיגולים יהיו בגובה המתאים. אבל חשוב לשים לב לזמני אפיה כדי לא לייבש את העוגה במקרה הזה תצטרכו להוריד זמני אפיה
– במידה ובא לכם עוגה רגילה בלילה מתאימה לעוגה בקוטר 18-20 ס"מ

סרטון הכנה ניתן לראות בקישור

https://www.instagram.com/reel/CpqNN_5oIc5/?utm_source=ig_web_copy_link

עוד פוסטים מעניינים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *